marți, septembrie 21, 2010

Nebun, dar ma tratez

 Categoria Manelistul de aur
Liviu Vîrciu (manelist gelat): „Făceam o pereche reuşită cu Iguana, dar asta e, ne-am despărţit. Oricum, mie îmi stă bine lîngă orice femeie.“ (Click!, 17 septembrie)





Categoria Simona Sensual
Maharu (şmecher de cartier) ­despre Simona Sensual: „Ne-am despărţit din cauza nepotrivirii de caracter, acum mă stresează iar. Dacă nu se potoleşte cu urmăririle şi telefoanele, nu mai avem ce discuta. Simona e trecută în telefonul meu SRI. Spală, calcă, că dacă nu face treabă în casă, o sparg. Un capac aşa la ureche merge. Simona e o fată frumoasă, deşteaptă, dar nebună după mine, mă iubeşte rău de tot. Vreau să-mi dea libertate. Nu ne-am logodit, a fost o glumă de-a ei, neinspirată.“ (Pro TV, 16 septembrie) 


Categoria Sînt senil, dar mă tratez
Viorel Lis (sexagenar cu păr): „Trebuia să fac această procedură pentru că nu se mai putea, de la brîu pînă la gît arătam de 30 de ani şi de la gît în sus, de 60. Acum îmi mai trebuie un transplant de păr şi o micşorare (de penis) şi voi arăta mai tînăr decît Oana.“ (Antena 1, 14 septembrie)
 

LINK : http://tizo.ro/my_page.php?uid=10861877
LINK : http://www.okazii.ro/catalog?user_list=mhcrnl

Niciun comentariu: