luni, noiembrie 17, 2008

Mihaela Rădulescu si iubitul Dani Otil


Mihaela Rădulescu şi iubitul său Dani Oţil au ales să-şi petreacă seara de sambătă nu la un restaurant select sau pe vreun varf de munte, ci la un eveniment caritabil. Cei doi amorezi au fost pre zenţi la balul "Floare de Colţ", organizat de Fun daţia "Hospice Casa Speranţei" şi CMG Ro mâ nia, desfăşurat la Hotel Hilton din Bucureşti.
Chiar dacă Mihaela şi-a făcut apariţia la două ore după înce pe rea evenimentului din cauza unei răceli, iar Dani mult mai târziu, ei s-au străduit să convingă asistenţa de necesitatea acestor fonduri pentru pa cien ţii de la Braşov. 

S-au implicat moral şi financiar

Cei doi îndrăgostiţi nu s-au dez lipit unul de altul întreaga sea ră şi s-au com pli men tat non-stop, Mi haela spunând chiar că îl va admira toată viaţa pe Oţil pentru că are o ini mă atât de mare. Con si deraţia Mi ha e lei a ve nit la scurt timp după ce par te ne rul ei a do nat copiilor de la "Hos pice" o re ţea de cal cu la toare şi un play-station în va loare de a pro ximativ 2.000 de euro.  De altfel, toţi par ti ci pan ţii la e ve niment au do nat bani în schimbul unor plicuri în care se aflau ca douri. Astfel, s-au strâns 41.750 euro din licitaţii şi tombolă, 41.000 euro  din spon so rizări şi 50.000 în urma unor do na ţii spe cia le. În total, 132.750 de euro.

Balul de caritate "Floa re de colţ", aflat anul acesta la cea de-a opta ediţie, a avut ca scop strângerea de fon duri pentru îngrijirea bol na vilor în fază ter mi nală, aflaţi în grija Fundaţiei Hos pice Ca sa Speranţei. Mi ha e la şi Dani s-au im plicat moral şi financiar în această cauză. În urmă cu două săptămâni, ei au şi mers în vizită la "Casa Speranţei", la Braşov.

2 comentarii:

Mihaela-Natalia spunea...

-BUNA SEARA DRAGI PRIETENI! VA POTRIVITI DE MINUNE PRIN CARACTER SI BUNATATE.AS VREA SI EU O DORINTA PENTRU FIICA MEA-IOLANDA CARE PE 3 DECEMBRIE IMPLINESTE 20ANI;DESI ESTE STUDENTA LA INGINERIE ELECTRICA SI MECANICA SI ARE MARE NEVOIE DE UN CALCULATOR,INSA RESURSELE MELE SUNT MINIME SI NU POT SA-I OFER ACEST CADOU. POATE EXISTA VREUN MOS NICOLAE SA-I INDEPLINEASCA DORINTA.NR. TEL.0748683378.MULTUMESC.

Mihaela-Natalia spunea...

-BUNA SEARA,DRAGI PRIETENI! CEEA CE ATI FACUT PENTRU ACEI COPILASI VA RAMANE CA UN TATUAJ IN INIMILE LOR BOLNAVE,DAR POATE C-UN AJUTOR DIN PARTEA LUI DUMNEZEU.TREBUIE SA AVEM O SPERANTA DE LA VIATA,DE LA SOARTA. AS AVEA SI EU O DORINTA PENTRU FIICA MEA-IOLANDA CARE-I STUDENTA LA INGINERIE ELECTRICA SI MECANICA,UNDE DIN CAUZA SALARIULUI MIC PE CARE-L AM NU POT SA-I IAU UN CALCULATOR UTIL LA FACULTATE.NR.TEL.0748683378.